Mi a különbség

Hogyan hasonlítsuk össze a NONI termékeket - sorozat


Az eredet.
Több, mint 2.000 éve tisztelik Francia Polinézia lakosai a noni gyümölcsöt annak bámulatos egészség segítő tulajdonságai miatt. Ezek a tulajdonságok lényegében ismeretlenek maradtak a nyugati világ számára 1996-ig, mikor egy cég, a Tahitian Noni International (Morinda) piacra dobott egy utolérhetetlen terméket, a TAHITIAN NONI ®Juice-t.

A TNJ volt az első cég, mely sikeresen előállított egy kereskedelmi forgalomba hozható terméket a noni gyümölcsből. 1996 júliusa előtt noni termék soha sem került előállításra és kommerciális forgalomba.

A sikeres gyártási eljárás kialakításához a Morinda két alapítója, Stephen Story és John Wadsworth, évekig tanulmányozták a noni gyümölcsöt, a fát és a környezetét ahol nő.

A kutatásaik azt mutatták, hogy a gyümölcsöt helyesen kell szüretelni, csomagolni és szállítani, valamint helyesen feldolgozni, ellenkező esetben az előnyei nem fognak maximálisan érvényesülni.

1996-tól több, mint 200 cég utánozta le a TNJ termékét. A TNJ keményen dolgozott azon, hogy bemutassa a különbséget az eredeti TAHITIAN NONI ®Juice és az utánzók termékei között.

2000-ben bemutatta a TAHITIAN NONI ®Juice footprint-et (lábnyom – lenyomat), mely egy konkrét összehasonlítási módszer. Tudományos bizonyítása annak, hogy a TAHITIAN NONI ®Juice a legkiválóbb termék.

Ezt a brosúrát azért készítettük el, hogy megtanítsa és segítse a footprint használatát, valamint egyéb bizonyított tényeket tartalmaz ahhoz, hogy a fogyasztó, értelmes megalapozott döntést tudjon hozni és meg lehessen mutatni miért a TAHITIAN NONI ®Juice a legjobb noni termék a piacon.

Az utánzók egyre növekvő száma miatt, nehéz tudni, hogyan hasonlítsunk össze egy noni terméket az eredeti TAHITIAN NONI ®Juice-val. Ezért a adunk a kezedbe ad egy eszközt, arra hogy megtanítson minden főbb lépésre, mely szükséges ahhoz, hogy megítéld melyik a leghasznosabb, eredeti noni termék.

A következő folytatásokban lépásről-lépésre bemutatjuk mi mindenre kell odafigyelni a noni termék vásárlásakor.